7.8.9


იმისთვის, თუ ვინმეს სულ შემთხვევით RSSზე აქვს ჩემი ბლოგი მიბმული, რაშიც მაგრა ეჭვი მეპარება: ცოცხალი ვარ. ქართულ ბლოგური ტრადიციების მიხედვით, ვიზარმაცეთქო არ ვიტყვი, არ მინდოდა რა. ხოდა არ ვწერდი. დავიკიდე. ყველაზე კარგი რაც ვისწავლე ცოტათი. და თვითტრეინინგს მივყავი ხელი ამ ბოლო დროს..

იქნებ დავწერო კიდეც ამ დღეებში რამე. უმმ. ვნახოთ რა. ისედაც წერა-კითხვის გამავრცელებილი საზოგადოების აკტივისტივით ვარ. ვკითხულობ-ვწერ-მერე ვკითხულობ და მერე ჭერში ვაწყობ კომბლებივით, სანამ დედლაინები ცხვირზე არ მომადგება.

კარგად გამოძინებული, რაც იშვიათია ხოლმე და პირდაპირ პროპორციულია იმის რომ არ ვიღრინები და ჰუმანური ვარ. თან რუმმეითმა ყავა დამისხა. და მმმ… მოკლედ რა.

ნა ზაპადნომ ფრონტე ბეზ პერემენ რა.

2 Responses to “7.8.9”

  1. მეც ვზარმაცობ რაღაც, როგორც შენიშნე უკვე ალბათ. გამოვსწორდები ერთხელაც იქნება, აბა რას ვიზამ? :)

  2. მე მყავხარ გუგლ რიდერში ჩაგდებული.
    კიარადა ანუ შენი ბლოგი.
    ხოდა მე შმოვდივარ შენთან.
    ასე რომ ცოცხალი ხარ.

Leave a Reply

